Strong desire needs strong will

Idag är det lill-lördag. Imorgon är det 1 december, förstår ni vad sjukt? Tiden flyger fram farligt fort. Imorgon händer mycket, min Ida fyller år, min syster anländer till London, julkalendern börjar och mina närmsta vänner Ida och Elin börjar sitt äventyr till Aus. Hade jag inte tackat ja till detta aupair jobb, hade jag nog också haft min backpackingväska packat och räknat ner timmarna till avgång med dom. Men nu är i London som aupair, jag är otroligt glad att jag tog beslutet att fara hit. Har gett det en chans, lärt mig mycket, lärt känna mig själv och upptäckt mycket. Klart jag vill resa med mina två tjejer, men jag hinner. Kanske redan efter nyår hinner man hälsa på dom? Jag önskar dom ett stort lycka till, vilket äventyr ni kommer få, love u girls. Nu ska jag städa mitt rum så det är fint när Sara kommer. Sen är det full-rulle. Ikväll är det dags för min och Mollys chai-tea-latte-dejt sedan imorgon är det klippning, fika med Emma, playdate, möta upp sis och en massa. Ser framemot denna helg grymt mycket. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;