Remember that u exist with a purpose

Hej hallå. Det är fredag imorgon, underbart. Igår mötte jag upp Molly, vi började på en italiensk restaurang med förrätt och sen en kvällspromenad med en Chai the latte i handen. Det var så mysigt och var så skönt att få prata med någon klok go tjej. Idag har jag varit på Madame Tussauds med Sophie, vi hade jätte kul. Efter donken blev vi lite små spontana och gjorde en targus  piercing. Härlig dag. Har en härlig känsla i kroppen också, kanske för jag vet att det är så mycket kul som väntar. En galen helg med sis i London, julmys hemma i LÅ med nära å kära och sedan nyår i huvudstaden. Tagga redan. Bjuder på en bild från min och Mollys promma och slänger mig i sängen för en skype-dejt. Puss och godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;