I got it

Tjena där. Imorgon är det fredag. Dagarna rullar på i fin fart, dock när klockan slår 19.00 imorgon tycker jag att det ska gå väldigt sakta fram till söndagkväll. Får se vad den här helgen har att bjuda på. Nu är det höst, löven faller förfullt, men det är ändå skön värme i luften. Det gillas stort av mig som hatar att frysa. Jo på tal om det, det finns folk som fortfarande går i flipflop? Men jag tyckte att det var dags att ha mysiga skor, införskaffade det och invigde dom på min dagliga promenad till skolan. Annars då? Jo det känns bra nu, okej att jag har hemlängtan och saknar min pojkvän, men det är naturligt. Börjar komma in i familjen mer och detta aupair liv. Jag njuter av det faktiskt. Men det går inte en dag utan att jag tänker på mina kära där hemma, men tänker så här, jag har iallafall någon att längta hem till. Som väntar, som kommer stå med öppna armar och välkomna mig när jag kommer hem. Just nu är först på listan, att bli frisk. Vill testa på en massa danskurser. Är så taggad. Är i en stad med stort utbud av det jag älskar, så då måste jag utforska det eller hur? Det får kosta och kännas, måste passa på. Sitter och småäter som vanligt, just nu är det after eight och nu är det dags för mitt kvällste. Tagga helg everybody! Pussilipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;