Happy face

Det är fredag och hur underbart är inte det? Och det ska bli så jäkla underbart att ta det lugnt ikväll, inge alkohol och ingen utgång. Jag och Molly ska mysa hemma hos mig, med gotta å film. Idag är det full-rulle, så jag hinner inte säga mer än trevlig helg! En bild från min och Sophie´s lunch igår, det var gött. Det är den 25 nowember, det är blå himmel och sol, jag använder min sommarjacka än, det är rätt ballt. Och den gubben som sa att det regnar i London var nog inte riktigt hundra, för det har regnat typ fyra gånger på mina två månader, och då är det 5 minuters skurar. Nåväl, njut av livet och ha en bra helg. Puss

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha ge mig maten...! ; ) Vart åt ni? :D

2011-11-25 @ 14:30:09
URL: http://louisedaugaard.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;