Hakuna matata

Flera har fattat fel. Ja jag åker hem till jul men kommer tillbaka till London och stannar till februari, haha. Igår var planen att baka pepparkakor på Svenska kyrkan, blev Lion King musikalen med Molly och Louise. Oh my god. Har velat se den så länge och shit shit shit vad grymt det är. Ni vet hur mkt jag gillar Afrika. Musiken, kulturen, människor, ja men allt, nu efter jag sett den här musikalen tror ni inte att jag vill Afrika ännu mer? Hade gåshud hela tiden, mina favvo scener var när Simba ser sin pappa i vattnet, Can u feel the love tonight, de kom nästan en tår när simbas pappa dog.. Kommer ihåg när jag var liten och såg Lejonkungen hemma och då när han dör sa min mamma till mig "det är okej att gråta", så sprutade tårarna, haha. Nåväl igår morgon-shoppade jag på Westfield. Blev ägare till Jeffery Campbell skor och hittade min nyårsklänning. Nu ska jag ta en dusch, sedan ta vara på denna ljuva dag. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;