Confused or what?

De e så mycket jag grubblar över när jag egentligen borde ligga och sova djup. Allt från hur en sån nära vän kan ha samvete att försvinna utan att kunna prata om det? Ska jag ha mod att berätta hur jag känner för familjen? Varför man är så nere när man egentligen har det så bra? Varför jag inte kan sluta sakna mamma, pappa, sara och olivier. Varför jag inte vet vad jag vill göra efter detta äventyr? Hur som helst, nu ska jag försöka sluta tänka så mycket och krypa ner i sängen och göra ett nytt försök. Vara glad att jag tog steget att lämna Sverige och alla där hemma, och faktiskt göra något, inte bara prata om det. Är stolt och ska försöka njuta mer av detta liv i London. Godnatt världen.

Kommentarer
Postat av: pumpkin

älskling vi saknar dig också ;) du ä välkommen hem ;)



Mvh din babe Olivier

2011-11-12 @ 23:36:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;