You´ve always been there for me

Dagen började bra med utbildningen och just nu håller jag tummarna att jag inte fick mer än fyra fel på provet. Vi blev klara tidigare än planerat, oftast blir man ju skit glad, men det gjorde att jag fick försöka sysselsätta mig på stan i två och en halv timma. Eftersom jag skulle på afro och skulle inte hinna mer än hem till dörren så det var bara att traska runt där, men det är grymt farligt. Man ser allt fint och helt plötsligt är kläder det viktigaste i livet. Usch, att man ska gilla kläder och shopping så mycket. Nåväl äntligen är klockan 17.30 och afro börjar. Efter typ tre minuter känner jag hur jävla ont jag har i foten och det blir ba värre och värre. Så afro varade i typ en kvart. En aning förbannad, har både slösat bort tid och pengar. Värt. Hade kunnat göra bort några läxor, slippa all värk och då hade jag inte hitta dom underbara shortsen som jag vart tvungen att köpa! Åh. Jag hade planerat att jogga imorgon tidigt men det blir nog inte så för nu känns det som att jag aldrig mer ska ta ett steg som jag inte måste. Just nu har jag svårt för att tycka livet är underbart. Speciellt när jag bakar en grymt god morotskaka och får inte ens smaka! Nä, hoppar i duschen och hoppas på en vändning. Det är faktiskt helt möjligt, min pojk kommer hit. Gokväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;