That booty,make it roll,drop it,pop it on the floor

Efter jag var igång med dammsugarn med lakrits i munnen gick det inte att vara på dåligt humör, speciellt när det dunkar ut bra musik från högtalarna. Jag är suger på att vara på dåligt humör, jag glömmer typ bort att vara irriterad. Ingen störde mig utan jag städade rummet och poff så var jag tillbaka till mitt good mood. Har även gjort klart och skickat in sista skoluppgifterna. Snacka om lyckorus. Nu är jag helt klart med skolan typ, måndag äre studiebesök på ambulansen, tisdag ska jag till swedbank och avsluta mitt samarbete med dom(dom sponsrade med pengar till mitt projektarbete) och sen är jag fri. Men det är inget som tynger ner mig. Utan nu kan jag börja njuta av det som kallas för liv. Efter 12 år med plugg, måsten och läxor är man klar. Svårt att tänka sig en vardag utan massvis med läxor, eller hur? Men hur som helst om 14 dagar tar jag studenten och då är jag helt fucking freee. Och juste idag är det löning, rock'n'roll!

Kommentarer
Postat av: Ida

Du måste skicka etik-upg till mig :D

2011-05-27 @ 17:18:57
URL: http://idastjernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;