Taboo

Det blev fast and furious 5 på bio igår. Herregud vad bra. En av dom bästa filmerna jag har sett faktiskt. Blev så taggad av Don Omar´s låtar i filmen så det slutade med en utekväll med vin å dans på olivers. Jo, en sak var ganska kul när filmen var slut och alla eftertexter kom så gick typ alla, men tur att min pojkvän övertalade mig att stanna några minuter för sen kom fortsättningen.. Så om du ska se filmen på bio, stanna! Nu kan jag inte vänta på fast and furious 6, är sjukt taggad redan! Men nästa film som ska skådas av mina ögon på bio blir helt klart hangover 2. Men nu är det så att kroppen värker och humöret är inte på topp, har jobbat åtta timmar på sjukhuset och nu ska jag äta nybakat bröd och T. Natti people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;