Someone like you

Lyckan i kroppen efter ha lämnat in projektuppsats, loggbok och redovisat är otrolig. Mitt projektarbete handlade som sagt om barnhemmet som jag besökte i Ghana i novemer. Mampong babies home. Bara för jag älskar barn och vill rädda hela världen, längtar jag efter att få börja mitt vuxen liv och göra förändring för alla underbara ungar som förtjänar så mycket bättre liv än det dom har idag. Vill hoppa på ett flyg till Ghana och hämta hem Emanuell och ge han en bra framtid, vill inte att han ska hamna på gatan, bli utnyttjad och slagen. Världen är så upp & ner och orättvis. Det är något jag ska försöka ändra på, men kan i alla fall kämpa för det fast det låter omöjligt eller hur?
Kan du inte bara lyssa på mina depplåtar och uppskatta det vi har i vardagen lite extra idag. Bara som dator, tvättmaskin, rinnande vatten, säng och en familj. För min skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;