Next to you

Tog en titt på alanya bilderna och insåg hur mycket jag kommer sakna min sköna böna ida. Hon flyttar söderut om två veckor! Hur ska jag klara mig egentligen? Vi hade en grym resa och kommer göra fler tsm helt klart. Men ändå en hel sommar utan våra djupa samtal, fula missförstånd och bara härliga stunder, en del lite väl tokiga. Ung och dum brukar man väl säga? Nåväl, bara se fram emot dagen då vi lyfter våra vingar och flyger ut i världen tsm. Frågan är, är världen redo för oss? Vi tog alanya med strom så vänta bara.

Kommentarer
Postat av: Ida

Jag tvekar på att världen är redo Lisa! Hoja, jag har inte insett än att jag faktiskt åker, men nu är det bara 14 dagar kvar.. Det positiva är att jag inte är mer än ett samtal bort! kommer sakna dig som tusan! Alanya for life;)

2011-05-29 @ 22:59:05
URL: http://idastjernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;