Jalla jalla!

Veckan i Alanya var bokstavligt talat grym. Toppen väder och 6 galna ute kvällar. Jag for dit med mina fördomar men shit vad fel jag hade om typ allt. Var mycket bättre än förväntat. Får 5/5 toast! Har fått gode många roliga minnen, en solbränna, massivs med blåmärken å skrapsår, blev en kamera fattigare dock, fast blev en drömfångare rikare och nu har man nog en sliten lever. Reslultatet blev en helt sjukt rolig vecka i Turkiet. Dit ska jag tillbaka.
Insåg redan idag när jag gick i det gråa, blåsiga vädret att jag inte hör hemma i svenskt klimat. Dagen blev dock betydligt bättre när det blev en buffé på waldorf med min andra halva som jag har saknat så. Nu ta tag i allt det jobbiga, packa upp, städning, plugg och sånt mysigt. T´ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;