If it was possible

Du som inte sett Battle Los Angels, se den! Okej att jag fått mega ångest inför framtiden men den är ändå bra. Det är bara för att jag är så lätt påverkad av sånt om framtiden, för framtiden är ju faktiskt grymt skrämmande. Filmen fick mig att längta ännu mer efter gmu/soldat utbildningen. Nåväl, tänkte bara berätta hur hemskt det känns att ha lämnat in sin dator på lagning, jag har raderat allt! okej att jag sparat vissa viktiga saker och några fina bilder men annars har jag tagit bort all muisk, alla flum bilder, alla filmer och allt du kan tänka dig som har hamnat i en dator under tre års tid hos mig. Det vill säga väldigt mycket. Idag hade jag sett ifram emot att få skaka rumpan på zumba men eftersom läxorna våldtar mig så väljer jag att avboka det och försöka beta av den otroligt långa "to do list", den är längre än någonsin.

Just nu känner jag bara för att bli en liten flicka igen, slippa alla beskymmer, att vara så ovettande och bara njuta av vardagen, bara för en dag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;