Gutenmorgen

Det var nog inte endast pga av att jag ätit alldeles för mycket mjölkprodukter utan för att jag smittas av magsjuka jag mådde så dåligt. Hela lördagen spenderades i sängen med grymt illamående, dock utan något resultat vid toaletten. Huh, skönt det. Idag när jag vaknade kände jag mig utvilad och mådde grymt bra, sprang upp och gjorde en stor frukost (har inte ätit mat sen middagen i fredags). Är inte helt kry märkte jag, illamående kom tillbaka men försvann efter tre timmar. Så nu har jag bestämt mig att jag är frisk. Har nyss storstädat mitt rum och nu ska jag plugga. Avbokar passen på helex och tar en lugn kväll hemma så jag orkar med den fullspäckade veckan som väntar.

Jo, jag tror starkt på "allt sker av en anledning" så jag accepterade att ligga hemma själv, sjuk på valborg medan alla grillade och festade. För det var en skön känsla att vakna utan värk i foten, inte bakis, inte ett öre fattigare och inte hällt ner massvis med alkohol i kroppen. Vilket jag inte ska göra förren jag och Ida tar första supen i turkland. Måste skapa abstines efter de om man ska orka festa dag in, dag ut i en vecka. Så fram till den 18 maj ska jag leva nyttigt som bara den, iaf göra ett försök. Juste plugg vare! Ha en go söndag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;