Fuck the world

Dagen startade när jag öppnade ögonen i sängen och solen lyste och jag tänkte att det här kommer bli en bra fredag, rent bullshit! Klev upp, jamen just det, det ska ju göra så jädrans ont i foten vad man änn gör, bara några steg så skapas den ljuvliga värken. Men tänkte skitsamma, bit ihop och le. Men har möts hela dagen av negativa saker. Jag har gjort jobbiga och långa promenader helt i onödan, typ går över hela stan, äntligen framme "lunch stängt"! Efter alla missar, fick jag veta att min pojkvän missar hela min studentdag! Utspringet, studentskivan hemma och allt. Just nu känner jag ett grymt hat mot luleå kommun, hur kan man glömma att 10 juni är en dag man absolut inte har jobb och utbildning på!!! Är på ett humör "less på allt å alla", om jag har blivit irriterad på folk idag? Ohja, vill bara skrika stop whining! Men kan inte förändra allt, något jag kan göra är att försöka ordna upp denna dag så det blir en skön fredag. Löser det med musik, lakrits och en dammsugare. Nu njuter vi av helg eller hur? ;) Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;