Klockren

Det här klippet gjorde min kväll, även gott & blandat salta, gjorde min kväll mycket bättre. Nu helt plötsligt känns det inte så jobbigt att skriva om biblen hur den e uppbyggd, innehåll och historia, kristendom och islam och sånt tjafs. Nej då, inte alls jobbigt.
Haha, tyvärr så har jag gjort samma misstag i slalombacken. Blev jätte kissnödig och tänkte "Eh, jag gör det i skogen", men tips! Man glider iväg när man sätter sig på huk, fast jag slängde mig snön med byxorna nere. Haha tur att det finns fler än mig som gör klumpiga tabbar, men om man ska se det positivt så skrattar man så tårarna rinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;