It´s okey, tomorrow will be a better day

Vad är det med mig och utlänsk musik typ sydamerikansk, indisk och speciellt afrikansk, vet inte varför men sedan jag var liten så har jag alltid fastnat för sån musik. Med trummor och känsla, inte nå jävla schlager. Ne men allvarligt när jag hör vissa låtar blir jag så berörd och det känns som att det är omöjligt att jag är svensk. Men jag är så svensk man kan bli, jag bara älskar andra kulturer, musik och dans. Helt enkelt. Fast jag tror att jag har en liten del i min kropp där inne som är långt ifrån svenne, utan det är något helt annat. Hehe. Varför jag kom på tal om utlänsk musik är för att jag då har varit på zumba! Kul att få skaka asset lite och få dansa, men mindre kul att nu ligga med en grymt värkande fot. Usch, men värmer vetekudden, biter ihop och försöker hälsa på John Blund. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;