Dear professor,

Efter att jag sett filmen 2012 var jag helt övertygad om att världen kommer gå under, men nu när ett bra tag har gått så har jag under tiden övertalat mig själv att det kommer inte ske. Men nu börjar jag smått bli nojjig igen.. Tsunami i Thailand, jordbävning i Chilé, orkanen Katrina, jordbävningen i Haiti, vulkanutbrott i Island, jordskalv i Skåne?!, översvämning i Australien, och nu Japan - ytterligare jordskalv på 8,9 richters skala, utlöste en tsunami våg på 10 meters höjd och ett vulkanutbrott. Allt detta på fem år.. Vars är världen på väg liksom? Är det skandinavien det drabbar nästa gång, eller? Huvva blir så nervös av att tänka på sånt här, måste ju hinna uppfylla mina drömmar ju. Nu ignonera snoret lite mer och köra zumba.

Men första lite goa låtar med The Dean's List, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;