Back to reality

Ja vad ska man säga, hemma i Luleå. Känns surt, förjävligt, jobbigt, kallt och grymt tråkigt, dock finns det en positiv sak, att få träffa pojkvännen å andra godingar. Vaknade i morse och kunde nu inte springa ut och värma mig i den fuktiga värmen med dom varma vindarna. Kunde inte dra på mig bikini, ett par shorts, ett linne och ett par flipflop och kila iväg till stranden. Ne, på med jenas och vinterjacka, sätta sig på gymnasiebussen och tillbringa sin dag på skolan. Huvva. Allt är så grått och tråkigt här och kallt. Hatar detta. Kan inte våren komma fort, då blir vardagen mycket lättare och ljusare.

Saknar allt som hade med semestern att göra, är så grymt glad att jag fick uppleva det och slippa vardagen i två veckor. Att gå och svettas i bikini, vifta på tårna i vitt sand, bada i varmt turkost vatten, pancakes, coconut jucie, snorkla, hotellens vita lakan och få vara med familjen. Love it.

Glömde jag säga att det bästa jag vet är att resa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;