17.55

Att man kan känna av så här mycket bara för vi ställt fram klockan en timme? När väckarklockan ringde imorse, my god! Trodde klockan var två på natten, det var mörk och kallt. Men ne det var dags att göra sig klar till skolan. Råkade ta en powernap på religionen och på bussen hem, hur trött kan man vara egentligen? Men nu har jag mumsat i mig en god feta ost sallad med kalkon och matvete. Mumma, nu plugga gärnet tills jag ska fara och skaka på rumpan med zumba.

Ps. När jag vaknar upp den 11 juni, jävligt bakis fast grymt glad att jag inte behöver tänka tanken skola, plugg och läxor på ett väldigt bra tag. Kan inte förställa mig en vardag utan plugg, fan vilken frihet! Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;