Go banana!

Dagarna är bara dagar nu, det finns inga veckodagar utan bara dagar. Vet bara idag är det sol och livet känns bra. Har smått börjat känna den härliga frihetskänslan. Men en dag denna vecka var inte ok. Det var hemsk dag. Huvvaligen. Dagen började efter en dålig natt klockan 6.00, skola och ärenden. Under hela dagen somnade jag typ överallt. Sa till mamma att jag har aldrig varit så trött, men bestämmer mig för att gå och lägga mig tidigt. På kvällen får jag ett samtalo och jag som inte har lärt mig att säga nej, tackar klart ja och en timme senare är jag på sunderby sjukhus och ska jobba natt. Tänkte att det kan ju inte vara så farligt. För jag har en talang att hålla mig vaken länge så länge jag är sysselsatt. Men nu var det så att jag skulle sitta vak, sitta vak! Från 21.00-7.15 ska jag sitta på en stol i mörket och titta på en äldre man som sover. Jag kan inte ens sitta från bussen från stan till byn utan att somna. Efter 40 minuter nickade jag till och då började mitt livs längsta natt. Men jag överlevde trots allt.
Men idag är det 1 juni, idag kommer sommaren. Ikväll ska det firas och njutas, har 10 dagar kvar att leva som student. Ser solen mer och mer och bli mer och mer peppad. Slår på sommarens sommarplåga! Har faktiskt börjat digga den seriöst. Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;