Happiness

Jag fick sova tills jag vaknade av mig själv, lönen rullade in på kontot, har inte mördarvärk, solen lyser och imorgon är det midsommar. Vad skönt att vara glad å må bra. Har ett arbetspass kvar denna vecka, den tar start ikväll 21.00 och slutar på fredag 7.15 sen är jag ledig hela helgen. Det är första gången jag är ledig hela midsommar sedan jag 15 år. Så det ska bli riktigt underbart, vädret dom har lovar är väl midre lovande men det blir vad man gör det till. På tal om något helt annat så ska ju jag och mina två brudar resa till vintern, nu har vi gjort en ny resrutt och börjat tänka lite djupare på det hela. Får pirr i magen av att veta att det har året kommer jag för första gången få surfa. Tänk att få vara i utomlandsmiljö i flera månader, wonderful. Nåväl nu tillbaka till verkligenheten, ska sätta mig ute fast det blåser. Måste få lite färg, inte ok att vara så här blek i slutet av juni. Inte ok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;