The best song you never heard

"Gokväll" Det är natt men jag känner ingen stress, ska jobba natt måndag å tisdag, så det är bara bra om jag vänder lite på dygnet. Brukar ju vara tvärtom, att man ska försöka vakna tidigt, så de e riktigt skönt med målet: att sova så länge jag kan. Fast grejjen är, när jag väl får sova kan jag inte göra det. Why? Nåväl, idag är det söndag, slut på midsommar, helg och ledighet. Fredagen blev en bra en, hade inte blivit någon höjdare utan frille, shit my god, om skratt förlänger livet kommer jag nu leva riktigt länge! Nåväl, kul var det. Lördagen började på en pub i Boden? Jo Boden, men det var bara för att vi skulle på en afrikansk bröllopsfest? Så vi behövde ngt glas innan. Kan avsluta med att säga att jag har haft en trevlig å mysig helg trots man inte är 100% på topp. Lyssna på min nya nöta-sönder-låt å blicka över vad jag har gjort.
Å lite från lördagen,
God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;