Right there

Klockan står just nu på 04.45 och jag sitter äntligen ner. Har varit lite kaos och lite för mycket att göra. Men samtidigt går tiden mycket fortare då. Bara för att jag inte har något att göra kan jag bara få skriva av mig lite..du vet dessa Nike skor jag ska köpa bara jag kan bestämma mig vilken färg? Jo, nu har jag faktiskt valt ut två stycken som det står emellan, tog bara en vecka eller så..hehe. Nåväl det är bättre att komma fram till ett par sent, än aldrig. Och jo, ska jag berätta en oviktigt grej för dig, det har hänt något mystiskt med min axel. Trodde att jag hade sovit konstigt på den när det gjorde så ont, men nu har det gått nästan ett dygn och shit my god vad det gör ont. Kan inte lyfta armen nå högt eller dra i något, typ en dörr. Så att bädda sängar här, dra upp patienter osv är inte skoj inatt. Det konstiga är att jag inte vet var det kommer ifrån. Det enda jag kan tänka mig är när jag tog en tung patient i själv i söndags men då borde man har känt av det direkt. Nåväl, det löser väl sig och det är oviktig fakta. Nu ska jag ge en låt som kan skådas av dina öron, fast just nu den här tiden hoppas jag att alla som inte jobbar sover djupt, djupt, djupt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;