Please pain disappear!

Limmet tog slut så jag hann inte klart med albumet, inte ens halva..så då satte jag igång att tillverka några smycken. Blev fjäder örhängen och sen ett halsband med massvis med fjädrar. Nejdå, gillar inte alls fjädrar.. Nåväl, blir galen av denna värk i foten så  ska göra mig något riktigt gott kvällsfika och se tv. Se tv har jag inte gjort på år å dar! Film kan jag se med sällskap men inget jag skulle hitta på själv (har aldrig sett en hel film helt själv, tro mig jag har försökt). Tv ser jag om mitt sällskap gör det men skulle aldrig sätta mig i soffan och slå på tv och ba glo. Nej nej, men ikväll ska jag faktiskt se på tv utan att sysselsätta mig med något annat! Nåväl slut babblat, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;