One minute

Har just varit på en runda på storheden och hittade det jag ville, ska visa sedan när jag är klar. Nu laddar jag ny fräsh musik, ska dela med mig av dessa godingar senare oxå. Men detta inlägg ska visa några tillfällen från min lördag å söndag!
Min pojkvän led av den underbara värmen, förstår inte hur man kan tycka att sola är hemskt?
Hade en sista chillkväll hos vår ida, innan hon drog söderut. Spelade med andra ord, fällde några sorgetårar, drog även en sista trip till donken, såklart!
Dock gick bilen sönder i korsningen utanför donken. Slutade med att vi fick putta undan bilen, vad är oddsen? Nåväl, skratt förlänger livet!
Medan syrran från sthlm var på besök, är fika hos mormor ett måste! Bulla e gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;