It bend like banan

Roadtripen till storheden blev en udda en. Hittade madde på vägen som hade en stor nyhet och helt plötsligt var dagen vi alla har väntat här. She´s back. Glädjen var stor. Nu är s-byn gänget komplett igen. Lite häng här och där sedan var det storheden, men då hade systemet stängt, fail. På kvällen var jag med min pojkvän och hans familj, vi grillade, drack och hade en trevlig kväll hos peggy. Vaknade alldeles för sent och såg solen, sprang och och blev utklassad i 21 av min pojkvän. Sen har jag hängt på floras med tjejerna, med dagobert macka å iceteaaaa. Nu fix, inför nästa kväll. Ps, älskar livet just nu. Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;