I made it and soon its party time!

Inatt hände det. Har inte varit vaken en hel natt utan att nicka till eller somna lite smått. Men inatt, efter 19år klarade jag det. Måste erkänna att det är bara pga av att jag jobbade min första natt och hade inte precis rätten att lägga mig och sova fast det var det jag helst ville. Har jobbar en natt tidigare men då vare vak, och då sitter man ner. Sitter Lisa när hon är trött så är det godnatt. Men inatt jobbade jag, och det gick bra på tanke att man är själv uska och har då hand om alla patienter själv. Men nu är det så att jag är grymt trött och måste hinna sova några timmar för att orka denna ljuva midsommar. Ser iframemot denna kväll, ska spenderas med tjejer, rosé, knytkalas, lekar, snapsvisor och en hel del annat skoj. Godnatt och ha en fin midsommar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;