Hard work work!

Eftersom jag jobbar 13.30-21-30 idag skulle det vara perfekt att ta en joggingtur i solen men nejuste kan inte, blir helt poco loco! Har varit rastlös hela morgonen men nu börjar det bli dags att laga lunch. Tänkte bara berätta att dagen imorgon kommer bli en tung dag, blir spännande och se om jag kan gå efter den dagen är över. Börjar när klockan ringer 5.00 och jobbar till 15.30 på sjukhuset sedan börjar jag på nästa jobb 16.30 och är där all night long. Ser faktiskt lite ifram emot det eftersom det blir min första dag på det nya jobbet. Kommer jobba 8 pass på 7 dagar denna vecka men vad säger vi? Cash is king!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;