Gettin over you

Det går inte att beskriva med ord hur grymt slut jag är. Efter att ha jobba som ett psykfall i snart en vecka utan mycket sömn och med en ond fot, är jag helt död. Jag är van att jobba mycket, har alltid haft minst två jobb men dessa två jobb jag har nu, det är inte att leka med. Krävande för kroppen och behövs mycket energi. Just nu är min energi på noll och värk ständigt. Längtar efter att klockan ringer 5.15 imorgon också och en till dag full med jobb väntar, jätte skoj! Ska ordna upp det hela med en myskväll med brudar. Film, chirre å dirre!

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad säger man? cash is king;) I december kommer du få njuta av allt du slitit för! Skänker en tanke till dig och din fot<3

2011-06-20 @ 00:03:50
URL: http://idastjernstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;