Destination sky

Rastlös, det är vad jag har varit idag. Och det var ett bra tag sen sist. Rätt skön känsla ändå. Har varit hemma hela dagen, solat, ätit vattenmelon och bara tagit det lugnt. Har nu ätit grillat och nu ska jag ladda ner lite ny musik. Hade så gärnat vela dela med mig av mina goa spellistor. Men hatar typ spotify, där finns bara rixfm musik och en massa reklamavbrott 24/7. Youtube e bra, dock finns de sina nackdelar. Alltid när jag hittar ny musik, sätter det på min spellista sedan kan man helt plötsligt inte se någon av dom. Så bäst e ju att ladda ner och ha musik på datorn, men då kan jag inte dela med mig av den sköna sommarlistan. Nåväl, måste rappa på. Ska hinna mycket innan 20.15 då börjar jag å min cykel rulla mot jobbet. Blir att jobba natt, är det en lugn natt så lär det blir fler inlägg. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;