Competition

Nu är det så att jag har gått in i en liten utmaning som inte kommer bli den lättaste. Min böna Ida, som har flyttat till Norrtälje kommer hem till LÅ under kalaset. Då har vi gjort en deal. Den som är brunast, blir bjuden på en fet god drink, och så klart äran att ha den snyggaste brännan! Och först tänkte jag, ohja kommer inte bli så svårt. Men nu när jag tänker efter. Jag har inga linjer, allt jag hade från alanya har flagat bort, jag jobbar mest dagar och jag bor i norrbotten = int så fint väder. Medan den skitungen endast jobbar natt och kan ligga och steka all summer long i Södra Sverige. Nåväl, får kämpa som ett as. Wish me good luck!
Från alanyas stekiga dagar,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;