A drop in the ocean

Jag kom hem halv åtta i morse efter jobbat all night long, sen några timmar senare låg jag på stranden med en liten picknick, music, sol och tjejer. Mer än skönt med sol. Love it, lättare sagt. Hann med att laga middag, städa rummer sen fira min älskade mormor som har blivit 75 bast. Sen blev det en runda i stan och ett tag senare var det godis och hyrfilm som stod på schemat. Men just nu sitter jag i min säng med alla lampor tända endast för att jag skådade den dära jäkla skräckisen som inte ens var bra. Den sög bokstavligt talat. Den var så ful så jag skratta men samtidigt hemsk så jag både skrek och grät. Nåväl, fick en mysig stund med tjejerna. Nu googlar jag runt lite, har för många planer, drömmar och ideér om min framtid. Vet inte var jag ska börja, men nu ta reda på lite skön fakta. God natt till er modiga som sover!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;