21.19

Ska man börja med det dåliga eller bra? Vi gör som folk säger att man ska göra.. De dåliga är att jag missade klasshänget igår, missar alanyafesten ikväll och måste spendera alldeles för mycket tid på sunderby sjukhus. Varför sätts intro/utb på studentveckan, hur tänker dom? Imorgon är en fullproppad dag. Börjar 7.00-15.00 på sjukhuset, men samtidigt så är det avslutningslunch med klassen 10.30, frissan 13.00 och makeup 15.00 och sen panik hem och sen panik åka till Iluta. Och där emellan ska man hinna med mycket mer.. Nåväl det kommer lösa sig! Är smått nervös, tycker inte om att få uppmärksamhet, men jag tror att det är en rolig upplevelse! Ber till gud att jag iallafall kan slippa ont i foten imorgon. Brukar inte funka, men värt ett försök. Nåväl till det bra: imorgon ska jag gå balen, om tre dagar står jag och är lyckligare än lycklig. Men till ett probelm: Hur i hela världen ska jag ha håret imorgon? Nu T, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;