What the fuck?

Tiden att sitta framför en dator för mig är inte många minuter per dag. Speciellt när det har varit sånt underbart väder. Men tänkte bara samfatta kort helgens hissar å dissar.

Inte ok: Att vakna 6.35 när jag skulle ha tagit bussen 6.22 till jobbet. Mina älskade ray ban solglasögon är paj. Att kranvatten på flaska kostade mig 25kr när jag hade kunnat ta från toaletten. Att foten blir värre och värre så jag håller på att gå under jorden. Att pengarna bara flyger iväg utan anledning? Sist men inte minst, något jag fortfarande inte fattar att jag gjorde: Såg Transformers 3 i 3D på bio, varför trodde jag att jag skulle gilla den? Bilar som blir robotar och utomjordningar? Nej tack.
Väldigt ok: Denna sjuka värme som har varit, fuktigt och scchteekigt. Love it. Mina lediga dagar. Fredagen med mina tjejer. Volleyboll matcherna på udden. Dagobert mackorna. Brännan som kommer sakta men säkert. Mitt fynd på bikbok. Att vakna av att få frukost på sängen av min pojkvän. Ne det här listan kan bli lång, måste sussa. En sak till, denna kväll hos madde var väldigt hälsosam, coca cola, maränger, glass, banan, grädde, popcorn, godis och chockladpuddning. Siktar efter beach 2011 eller? Men jag kör på: Man lever bara en gång och den gången ska vara god! Nu dirr i säng. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;