Live, love, dance.

Snart e de tisdag. Tiden bara flyger fram. Helgen skulle bli en lugn en på landet. Vilket det blev oxå, surströmming, snaps, släkt, studsmatta, kortspel, hjortron, paddling, bad, grillning, rökt röding, massvis med godis å fika och en massa mys. Och tro det eller ej, men polisdrama. Allt börja med att en okänd bil med en okänd man kom, slutade några timmar senare med handbojjor och tjafs. Nåväl, vettefan var det mannen kom ifrån eller vad han ville, men allt slutade bra. Nu är jag proppmätt efter en stor middag hos mormor, åt jorden godaste kött. Hur mycket jordgubbar å hallon som helst. Nu har jag även hält i mig lite cider och nu ska jag proppa i mig rån å te. Nu är det film på menyn, så skönt att ha syster hemma. Nu kommer en bildbomb från landet.
En prins till dig Antonia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;