Put your number 2's in the air

Tisdagen innehöll mycket goa grejjer. När jag kommer hem från jobbet är det blå himmel å sol, hittar en bunke jordgubbar, blir bjuden på middag på waldorf av min pojkvän, massage och en massa pussar. Vardagslyx eller nå? Fast klockan ringde 5.00 imorse så har jag haft en rolig dag på jobbet, mycket skratt och väldigt lugnt. Nu är himmel blå, solen skiner och jag sitter på gräsmattan och pumpar musik. Kvällen kommer nog bli en bra en, ska spenderas med frille å pelin. Och juste, drömmer varje natt att jag är ute och joggar, jag bara springer och springer och krafterna tar aldrig slut, jag blir aldrig trött. Jag bara flyger fram och grusvägen tar aldrig slut. Fan vad jag vill träna och bli svettig. Snälla gode gud ge mig en ny fot, då är jag lycklig på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;