I got a feeling

Har avslutat ett riktigt tungt arbetspass. Bakis som aldrig förr var man tvungen jobba. Nå endast mig själv kan jag skylla på. Gjort ett tappert försök på jobbet med att beställa pizza och sakta med säkert började jag känna mig som en människa igen. Dock har jag en krossad tånagel, en värkande fot från helvetet, ett bomb nedslag till rum och en trött kropp. Min lösning är hallon, dusch och sen skönhetssömn. Imorgon är min enda lediga dag och då ska jag rätta till mitt liv.  Just nu lyssnar jag på gamla låtar, kollar på gamla bilder och inser hur sjukt allt är. Godnatt världen.

Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, fan vad jag älskar din Sverige Lisa! "en bombned slag"

2011-07-31 @ 22:49:09
URL: http://idastjernstrom.blogg.se/
Postat av: Lisa

Haha, oj där blev det fel, men så dum är jag så jag tror att det är rätt haha.

2011-07-31 @ 22:58:55
URL: http://lisasexperiences.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;