How to love

Har jobbat klart mina timmar idag så ikväll är det sleepover med mina två fina tjejer, det behövs efter några tungar dagar med massor av värk i foten. Men njuter av att vara frisk i övrigt, det är rätt så nyttigt att jobba på en akutvårdsavd, hjälper sjuka varje dag jag jobbar. Jag uppskattar vardagen mer och mer när man ser unga som är riktigt sjuka. Sånt som att stå å vänta på bussen, laga mat och tvätta skulle vara en cancersjuk patients dröm, bara att få ha en vanlig vardag. Dock kommer sina dagar då allt jävlas, klart man får ha sina nergångar. Men som sagt, try appreciate everyday life more than you already do!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;