Happy song, happy day!

Nu är det färdigt med jobb och en ledig helg väntar. Under några dagar har jag bara proppat i mig färska söta jordgubbar! och landet utför mitt fönster fortsätter leverera! Wonderful. Idag känner jag mig så där glad och lycklig. Passar bra med en happy song och lite mer jordgubbar, nu väntar zumba, senast jag dansade zumba var i Maj, men idag är jag för glad för att tacka nej. Ska glömma foten och shakea arslet. Sen väntar en lägenhet var endast jag och min pojkvän får vara. För äntligen blir det mys ensamma. Säg sist det var? Nåväl hoppas alla är lika glada som jag för känslan är underbar. Eller hur, nu håller vi bara tummarna att det blir sol och värme i helgen. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;