Give it a try

Dessa lediga dagar är ju bara för underbara. Gick på stan och tömmde kontot, tyvärr bara åt tråkiga saker. Nåväl, sånt måste köpas oxå. Sen har jag legat i min ensamhet på tunastrand tills min pojkvän slutade jobbet och då tog vi en pizza. Efterlängad pizza oxå. Några timmar senare satt jag på altan i solen med mina tjejer i byn och åt en till middag. Vi har gjort allt möjligt som vanligt lättare sagt. Volleyboll i bh å trosor med slingor och ansiktmask i, mcflurry, prat och massa svammel. Nåväl nu är jag hemma och ska börja packa inför imorgon. Då väntar en till rolig dag med tjejerna. Börjar på udden med volleyboll sedan är det fulltös, medvetslös! Trevlig helg å gonatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;