Svininfluensan?

En stor och en tuff utmaning sa jag va? Ja hela veckan började med att jag försov mig och hade en lång dag på skolan. Det enda positiva var trerätters på waldorf. Sen gick något snett, jag fick världens frossa, natten mot tisdagen var den värsta ever. 40 graders feber, skakade, kall svettades, hela kroppen värkte och monster migrän. Tittade jag upp eller bara blinka så trodde jag att huvudet skulle explodera. Så har min vecka varit. Har legat i mitt mörka rum och bara dött. Åt lite mackor igår, första gången sen måndags. Men äntligen börjar jag känna mig lite levande och är feberfri. Ska krypa ner i ett bad, med ansiktsmask och en badbomb och ta hand om mig själv. Har några filmer på laddning, är grymt less på att se filmer å tv men what to do? Har en vattenmelon och mango som sitter i kylskåpet och väntar på mig, sen har jag jordgubbar i frysen som ligger där så fint, så något gott ska jag nog allt kunna fixa. Nu ser jag att alla ljus i huset är tända och brasan är igång, let´s the mys started! Ska bli frisk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;