Söndagskväll

ska bestå av mys och solsidan. Bestod av praktik. Men nu är det klart, så nu väntar en dusch, kvällsfika (mamma har bakat bröd, mums eller vad?), ligga i sängen och ta det lugnt och försöka bli människa igen. Ser fram emot den här veckan som kommer, inte jobb varenda dag, alltså inte sjukt ont varje dag. Lycka det är! Och ska jag erkänna en sak, att byta om själv nere i källaren på Sunderby sjukhus är sjukt läskigt. Jätte läskigt. Det kan vara bra att veta, eller hur?

Ska jag säga en till grej, jag har sån abstinens efter mina tjejer, måste få träffas, prata skit och mysa. Kan inte vänta så mycket länge, haha. Nåväl, duschen kallar, good night people :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;