Silverfisk

Får ett samtal av min syster och hör skrik, det är panik, hon skriker att det är silverfiskar på golvet i toan? Efter några minuter fick hon fram att det var insekter på golvet, det var som en larv som flöt runt på golvet? Vidrigt? Ohja! Panik? Ohja. Stackars Sara. Håller tummarna att dom försvinner!

Efter tre timmar har jag gjort bildspelet klart. Och det är inte först och inte sista. Det här är del 2 när jag ska föreläsa om min resa för Svenska kyrkan. Sen ska jag ha ett annat för Swedbank och sen ett annat för klassen/skolan. Help me. Nu ska jag börja jobba med det jag ska prata om på föreläsningen. Men är så jäkla svårt att plugga när det är studentklännings tankar, balen tankar och 19 årsfirande tankar i huvudet och dom ploppar upp hela tiden, fast jag inte vill. Mycket i skallen, och det ska rymmas så himla mycket till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;