I get doe

Nu är det söndag, som brukar bestå av mys. Men nu ska jag försöka hinna plugga lite innan det bär av till praktiken. Jag hade praktik både fredag och söndag, för jag ska jobba ikapp det jag missar i Thailand, tungt men då ser jag en vit strand med turkost vatten framför mig och vet att jag befinner mig där om några veckor. Lördagskvällen får tummen upp, fast den var alldeles för kort. Stod och lagade middag 22.30, blev stekta nudlar och räkor med vitlök, sötsursås och teriyaki. Mums. Sen var det mys framför teven med gotti, sen slutade kvällen med skön massage som jag har längtat efter. Men snabbt blev klockan alldeles för mycket och det blev god natt. Och nu är helgen slut. Då är det bara att börja längta efter nästa, eller hur?
Det är ganska otroligt att jag har överlevt denna vecka, hoja så mycket det har varit. Nästa vecka kommer bli mycket lugnare och jag hoppas på att hinna plugga ikapp allt. Nu plugg, ha de gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;