Fcuk

Hörde mamma ropa, "Men hur länge ska ni sova egentligen?", då fick jag panik och visste att jag hade sovit bort dagen, så sant så, det var gjort. Jag som hade planerat att vakna klockan 9, måste ju vänta tillbaka på dygnen. Men fort var det gjort att stänga av väckarklockan och vända på arslet och fortsätta sussa. Att kunna somna tidigt ikväll och sedan stiga upp 6.20 blir en tuff utmaning. Wish me good luck! Idag har jag varit på 12års kalas i boden, mycket fika fick åka ner i magen min. Mums

Hade planerat att läsa ut den gamla engelska boken, skönlitteratur? Är fortfarande på sida 1, hade planerat att göra klart en enhet i rehabilitering eftersom jag kommer vara borta i mars, inte ens tittat på det, hade planerat att ta tag i projektet, har inte ens nuddat det. Blir smått besviken på mig själv, men det var ju faktiskt lov, eller hur? Så den här terminen kommer bestå av grymt mycket plugg, yey. Nåväl, den här söndagskväll hoppas jag att jag ska plugga och sen ladda upp inför skolan med chockladpudding och ett bad. Måste ju erkänna att få tillbaka rutinerna kommer bli skönt, att inte gå att lägga sig fyra, att inte äta bulla till frukost, att inte veta om det är fredag eller måndag. Nu ska jag få koll på mitt liv! Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;