Zuummbaa

Shit my god, vad jag älskar att träna. Har glömt bort hur grymt härligt det är att röra på sig. Zumba var skitkul och det stämmer nog att helex´s zumba är svårast, jag som aldrig har dansat zumba hade mycket och hålla koll på, för hon gick inte igenom stegen. Men älskar att dansa, så det kom ganska naturligt och var askul. Men en sak är säker passar nog bara människor som vill röra sig jävligt snabbt, har dans i kroppen och gillar att shaakeea. Och passade mig riktigt bra som älskar utlänsk musik och dans. Blir så glad av sån musik! Men nu ska jag belöna mig med kvällsfika och ta tag i det sista plugget (som att det skulle bli av?). Får se om det blir nå sömn i natt vill inte ens tala om hur ont jag har i foten nu. Hatar dig, låt mig dansa å träna for fuck sake!

Ps. Olivier du måste ju bara vara den bästa pojkvänen, alltid så glad och snäll. Klagar aldrig utan gör mina dagar till lyckliga dagar. Jag är så galet glad att jag har dig! Ds.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Halloj..

Jasså så du tycker att Helexs Zumba är svårast? hehe, neeej inte alls ;) kanske i början men sen är det hur enkelt som helst ;)

Tack för kommentaren.. hoppas vi ses igen

Zumba hugs

Carolina Bustamante ;)

2011-03-22 @ 14:23:30
URL: http://karoladance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;