We dance on

Tiden bara flyger fram och imorgon ska det firas för mig och elin. Har sjuk mycket att göra. Nu är det speedplugga och kila iväg igen. Usch vad ont jag har i foten. Men inte klaga (redan gjort haha), ska ta ett stor kopp varm chocklad och börja skriva om något jätte intressant! Realismen å naturalismen, litteratur 1800-talet. Kul. Tar och slår på en grym härlig låt. Tycker du inte om den, är du inte frisk, enligt mig hehe.

Ps. Är det mänskligt att det är så här kallt, minst 30 fucking grader dygnet runt i en hel vecka? Helt sinnessjukt, men det gör mig lite mer taggad för om 6 dagar är jag långt borta från kylan, hehe. Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;