Hata schlager!

Vet ni vem jag träffade i natt? Jo, Lil Jon, han satt på kebabhuset vid strand, i Luleå. Haha, det var helt sjuk dröm. Varför just han och just där? Nåväl, vi hyllar hans grymma partylåtar, fast man har lyssnat sönder dom blir man ändå pepp. Nått som är mindre bra är att jag kommer plåga mina öron att lyssna på schlager ikväll. Ska jobba på melodifestivalen, men huj vad jag hatar schlager, men börjar må illa ju. Vi ser om jag överlever, nu ska jag ha en fortsatt mysig helg med min älskling. Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Hhahaahah trodde först det var seriöst- Vad ska han göra i Luleå typ.

heheh

2011-02-10 @ 12:49:10
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;