Good night!

Ska bara skriva av mig lite innan jag hoppar i sängen. Mmm nybäddat heh. Okej, jag har varit en sån som har tränat sen jag var liten och varit en riktigt tävlingsmänniska och har testat på en hel del sporter. Cheerleading å simning var grymt rolig och simningen var riktigt bra träning. Jag älskar att ta slut på mig själv, simmade tills blodsmaken i mun blev förjävlig och höll på spy. Men slutade simning eftersom jag ville vinna alla tävlingar och då måste man träna otroligt mycket och då hann jag inte med skolan. Sen dess har jag dansat hiphop och det är det bästa jag vet. Det var lycka. Men min cpfot började jävlas och var tvungen sluta. Så jag har inte hård tränat på typ två år. Bara nån gång då och då, men det var år och dar sen jag var vältränad. Varje dag saknar jag att träna, bara springa tills mjölksyra i benen gör så knäna viker sig och känna den dära underbara känslan efteråt. Fan vad jag saknar det. Jag har sådan sjuk abstinens för att få träna och har haft det många år. Men nu jävlar skiter jag i foten, jag ska ignonera den så mycket det bara går. För nu har jag skaffat mig ett helex kort och äntligen ska jag få träna. Satan vad härligt. Börjar lite lätt med zumba imorgon, kan ju inte ta livet av mig dirr. Ser framemot den här våren, ska äntligen träna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

var bloggId= '4fefc9fde087c3516bdc9ebf'; var is_pro = false;